شما می توانید با ارسال ایمیل خود ، بصورت رایگان مشترک شده و از بروزسانی مطلع شوید.

ایمیل خود را وارد کنید:

مرام ناب کانادایی!

بعضی چیزها جنبه می خواهد، یعنی باید قبل از اینکه از خدا چیزی بخواهیم، حتما تاکید کنیم جنبه ش فراموش نشود! اتفاقا موضوع buy xanax هفته آخر… نه یعنی هفته ی آینده ی نیمروز هم جنبه ست. جنبه داشتن یا نداشتن، مسئله این است…

بزرگ شدن، معروف شدن، محبوب شدن، خاص شدن؛ اینها همه جنبه ای میخواهد که هر کسی نداردشان. جنبه نداشته باشی، میشوی یکی مثل واحدی نیکبخت که از وقتی معروف شد، همیشه توی پارتی های مختلف دستگیر شد و یک پایش زندان بود و یک پایش توی پارتی های شبانه. بی جنبه باشی، میشوی یکی مثل… چرا راه دور؟ همین میلاد دخانچی، مهمان محترم برنامه یکشنبه ی نیمروز!

میلاد دخانچی از آن دسته آدم هاست که باید شبانه روز دعا کند خدا جنبه ی موقعیتش را هم عطا کند. کسی که همه جا حرف از تلاشش برای Levitra no prescription صدور انقلاب(!) و دغدغه های متعالیش، بر شخصیت خودش غلبه دارد، باید سعی کند کمی هم به شخصیت خودش توجه کند. میلاد دخانچی شخصیتی دارد کاملا شبیه احمدی نژاد، کاملا پوپولیست و عوام گرا، با دغدغه های به اصطلاح متعالی اما… با روش و منش کاملا اشتباه. مهمان نیمروزِ یکشنبه، حبابی بود که همان بخش اول مصاحبه ترکید و تا آخر مصاحبه دیگر کاملا از بین رفت.

مواردی که در برنامه یکشنبه ی نیمروز بسیار اذیت کننده بود، در سه دسته، اینها بودند:

اول، حس حسادت میلاد دخانچی نسبت به برنامه و مجری نیمروز! طبیعی ست که کسی که یکسال در بهترین ساعت روز، برنامه ی یک ساعته داشته باشد ولی به اندازه برنامه ۴۵ دقیقه ای وسط ظهر دیده نشود، کمی حس حسادت داشته باشد اما بروز این حسادت با توهین به تیم برنامه نیمروز و همه بیننده هایش، اصلا کار جالبی نبود و کاری کاملا ناشیانه و بچه گانه بود که همان اول برنامه، توی ذوق همه عوامل و بیننده های برنامه زد.*

دوم، حس اعتماد به نفس کاذب دخانچی و تصور غیرواقعی از خودش! اینکه یک نفر با کمی تعریف و تمجید، به یک اعتماد به نفس کاذب برسد و خودش را خیلی بالاتر از بقیه بداند و فکر کند که فقط خودش میفهمد و بقیه نمیفهمند و سبک حرف زدن بهشان نمی آید، باز هم یک کار ناشیانه و بچگانه بود که میلاد دخانچی روز برنامه انجام داد و دو بار به شکل توهین آمیزی به مجری برنامه گفت: “علی جون این حرفا رو نزن، بهت نمیاد.”

سوم، سفسطه! سفسطه از چیزهایی ست که میتواند یک تنه یک گپ دوستانه رو به یک گفتگوی زجرآور تبدیل کند. میلاد دخانچی یکشنبه با سفسطه و سبک احمدی نژادیسم، هم به نحوی ارادت خودش را به سبک نوین رئیس جمهور در مصاحبه کردن نشان داد و هم ثابت کرد چقدر خوب میتواند با سفسطه از زیر سوالاتی که نمیتواند جواب بدهد، در برود. چیزی که کاملا برای هر بیننده عادی مشهود بود، این بود که پیچاندن حرف، و هم سوال را با سوال جواب دادن، دلیلی ندارد جز اینکه مطمئن هستی اگر بخواهی جواب بدهی، جوابت قانع کننده نخواهد بود، پس باید یک جور بپیچانی تا ذهن مخاطب از سوال دور بشوذ.

در کل، میلاد دخانچی اگر تا یکشنبه برای من یک پسر تحصیلکرده و با روحیات انقلابی و صادر کننده انقلاب و با دغدغه های فرهنگی بود، حالا یک پسری ست خالی از شخصیت و مرام ایرانی که حتی وقتی جایی مهمان دعوت میشود، احترام صاحبخانه را هم نگه نمیدارد و به خودش اجازه میدهد بدترین حرف ها را به یه برنامه و عوامل و بیننده هایش بزند. آقای دخانچی، کانادا خیلی از مرام ایرانی دورت کرده، بیشتر مواظب خودت باش!

+ حس کردم نقد م کیهانی شد! تند و صریح…

+ آخرش هم نفهمیدم چرا دی وی دی مستند سفرهای استانی میلاد رو که قرار بود از ال سی دی پخش کنیم، خالی بود!

* توی شروع برنامه میلاد دخانچی به جای جواب دادن به سوال اول و سلام، نطق کوتاهی داشت با این مضمون که دعوتش توی برنامه تحت هرشرایطی یه باخت بوده برای برنامه. چون اگه بخاطر درخواست های مردم دعوتش کردیم، پس خیلی زرد یم و اگر هم خودمون دعوتش کردیم، با توجه به درخواست های مردم، خیلی از مردم عقبیم و دعوتش واسمون باخت بوده!

+ این نوشته صرفا یک پست شخصی به قلم مهدی صالح پور بوده در نقد میلاد دخانچی! همین…

پست های مرتبط

۱۵۳ دیدگاه نوشته شده است! می توانید دیدگاه خود را بنویسید

  1. نجمه قاسمی می‌گه:

    ای جان………………………………..حرفه دلمو زدی……..وای چقدر احساسه خالی شدن میکنم
    موافـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــقم………آدم کاملا بی شخصیتی بود

    مهدی صالح پور پاسخ داده در شهریور ۲۲م, ۱۳۹۰ ۱۲:۴۰:

    هوم…

  2. نجمه قاسمی می‌گه:

    راستی جواب کامنتای پست قبلو ندادی….

    مهدی صالح پور پاسخ داده در شهریور ۲۲م, ۱۳۹۰ ۱۲:۴۱:

    دادم الان

  3. نجمه قاسمی می‌گه:

    من میخوام مهرماه دعوتتون کنم به یه شب شعر طنز چطوری مطلع تون کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    شاعرای طنز اکثرا رادیویین مثل مهدی استاد احمد،رضا ساکی ،نسیم رفیعی،محمدرضا ستوده وخیلیای دیگه هستن که از همکاراتونن فقط مدیرو مجریشم آقای رضا رفیع ویه مجری خانم دیگشم خانم ملک فرند هستش
    کافیه یه بار شرکت کنین مشتری پای ثابت میشین
    بهم بگین چطور مطلتون کنم منتظرم.راستی اگه خواستین گزارش های اون محفل ادبی رو منظورم همون شب شعر شکرخند رو بخونید و به صحت ماجرا پی ببرید میتونید وب گزارشگرو بخونید…ممنون
    armaghonline.blogfa.com

    مهدی صالح پور پاسخ داده در شهریور ۲۲م, ۱۳۹۰ ۱۲:۴۲:

    ساعت و مکان و زمان رو بگید… سعی میکنم بیام.

  4. نجمه قاسمی می‌گه:

    در ضمن یه ذره دیرتر این پستو میذاشتین دق کرده بودم………..مرده بودم بخدا….آخه نمیشه هرجایی هر حرفی رو زد فق منتظر همچین موقعیتی بودم…..دستت طلا
    خدا حفظتون کنه

    مهدی صالح پور پاسخ داده در شهریور ۲۲م, ۱۳۹۰ ۱۲:۴۲:

    خواهش! مرسی

  5. فاطمه بیدی می‌گه:

    سلام
    من هم تا قبل از این با تعریف هایی که بچه ها تو وبلاگ های مختلف ازش کرده بودند فکر می کردم باید خیلی آدم با شخصیتی باشه ولی بعد از برنامه زیاد ازش خوشم نیومد و فکر می کنم یکم جو گیر شده بود ولی به هر حال شاید مثل بعضی آدم ها که نمی تونن حرف هاشون رو خوب بزنن باشه.به هر حال امیدوارم خداوند بهش هر چیزی رو که لازم داره بده.

    مهدی صالح پور پاسخ داده در شهریور ۲۲م, ۱۳۹۰ ۱۲:۴۴:

    بعله اما کلا گارد داشت و با توپ پر اومده بود. اتفاقا آأمی ه که قدرت کلام بالایی داره.

  6. باران می‌گه:

    سلام
    آخیییییییییییییییییییییییییییییییی
    آره راس میگـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی
    داشت میترکیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــد از حسودی

    مهدی صالح پور پاسخ داده در شهریور ۲۲م, ۱۳۹۰ ۱۲:۴۴:

    خیلی مشخص و تابلو بود این حسادتش!

  7. مهدیه گیلانی می‌گه:

    حالا چرا اینقد خشن.قرص فشارت همراته داداش؟ خدایی اون مدلی حرف زدن به علی آقا نمیومد دیگه.بد نگفت که.
    شما خارج بری خارج کجا بره و اینا رو یادت رفت؟ خب وقتی میزبان به جای سلام علیک درس حسابی اینو بگه تو مهمون باشی چی میگی؟
    (ستاد حمایت از میلاد دخانچی) دی دو نقطه
    من گره رو نمیدیدم و از اینکه تو هر جمله ۳۳ بار میلاد دخانچی گفت خوشم نیومد ولی اینهمه کم لطفی هم دیگه حقش نیست.
    اگه به نصفه نیمه ج دادن باشه خب آقای طالب اده هم همینکارو میکرد دیگه-چون سوالا زیاد بنیادی بود و ۳ تا نیمروز کار میبرد.
    با میلاد به از این باش داداش!

    مهدی صالح پور پاسخ داده در شهریور ۲۲م, ۱۳۹۰ ۱۲:۴۶:

    شخصیت میلاد به شدت حالم رو گرفت و خورد توی ذوقم…

  8. سلام. شما افتخار آشنایی با یه خانم دکتر رو دارید!(پزشکی دانشگاه تهران قبول شدم)دیدم خیلی عصبی هستی خواستم در عین هم دردی و سرماخوردگی شدید تو رو تو خوشحالیم سهیم کنم!
    +دکترا اگه مریض بشن چیکار میکنن؟!

    مهدی صالح پور پاسخ داده در شهریور ۲۲م, ۱۳۹۰ ۱۲:۴۶:

    مبارکه…
    + میرن دکتر!

  9. صبور می‌گه:

    اقای صالح پور این گزارشایی که از ورزشگاه ازادی میگیرین کجا میره؟چرا پخششون نمیکنید؟
    راستی اونطور که از اول گفته هاتون برمیومد نیمروز داره تموم میشه.درسته؟خواهش میکنم این اتفاق نیفته…
    با حرفاتونم راجع به مستر دخانچی کاملا موافقم….

    مهدی صالح پور پاسخ داده در شهریور ۲۲م, ۱۳۹۰ ۱۲:۴۸:

    میره آرشیو… اما پخش میشه. نگران شون نباش.
    + تقریبا!
    + :)

  10. شیا می‌گه:

    خواهشا بیخیال این میلاد دخانچی بشید.هرجا میرم اسم اونه.
    حالم دیگه داره به هم میخوره…..

    کنکوری جون تبریک.هرچند هیچ کس به خاطر قبولی من بهم تبریک نگفت..

    مهدی صالح پور پاسخ داده در شهریور ۲۲م, ۱۳۹۰ ۱۲:۴۹:

    گفتنی ها خیلی زیاده… اما آره. خودمم آلرژی گرفتم نسبت بهش!

  11. س.آنت می‌گه:

    یعنی در این حد!!!(شکلک تعجب)
    من راستش خیلی وقته نیمروز ندیدم اما چندتا برنامه هایی رو که دیدم از شانسم خیلی جالب بودن مثل همون برنامه ای که حاجی بابایی مهمون وبکمش بود…اینجا تو نظرات میدیدم بعضی دارن خودشونو خفه می کنن این آقا رو دعوت کنید….
    فک کنم این و احمدی نژاد با هم تمرین سفسطه دارن!وای فک کن!هفته ای دو جلسه/ روزهای فرد /استادشم حتمن مشاییه!!! :دی
    هه هه هه

    مهدی صالح پور پاسخ داده در شهریور ۲۲م, ۱۳۹۰ ۱۲:۵۰:

    نمی دونم این میلاد خان چی دارن که یک سری با این غلظت ازشون طرفداری میکنن!

  12. زهرا !!!!!!!!!!!! می‌گه:

    تو رو خدا شما یه کاری بکنین آقای جوادزاده نره ……
    اگه رفت برنامه رو جمش کنید بی او صفا نداره!!؟؟…..

    مهدی صالح پور پاسخ داده در شهریور ۲۲م, ۱۳۹۰ ۱۲:۵۰:

    خب همه چی که به همین راحتی نیس!

  13. م.محبوبه می‌گه:

    موافقم!
    یه بار موضوع گره معماری سنتی بود…یه مهمون دعوت کرده بودن که خیلی مغز پری داشت…نمی دونم چرا این یارو دخانچی هی اصرار داشت طرف رو بکوبونه…کلا فک کنم از این تیپ آدماییه که با تخطئه ی طرف مقابل کار خودشونو پیش می برن…هیچ ازش خوشم نمیاد…
    یکی یه جایی گفته بود شما حرفهاش رو نیم فهمید چون سطح بالا حرف می زنه! :) ینی من هنگ کردما!
    دقیقا دخانچی منو یاد احمدی نژاد می ندازه!خوب شبیه همن!
    اعتماد به نس کاذب آدمو بدجور می ندازه پایین…مثه فلانی که به ۲۴ میلیون رای منازید و الان همونایی که بش رای دادن دلشون می خواد سایه ش رو با تیر بزنن!
    +گفتی سفرای استانی یاد حرف محسن رضایی افتادم!البته ربطی نداره..اما تو مناظره با احمدی نژاد در مورد صفرهای استانی بهش گفته بود شما می خواین یه جوب بکشین با هیئت دولت راه می افتین می رین همون استان!هر و قت می گن سفرای استانی یاد این قضیه می افتم!نمی دونم چرا!
    +دیدی دکتر اخیرا چه لیفتینگی کرده؟ینی هروخ می بینمش می خندما!

    مهدی صالح پور پاسخ داده در شهریور ۲۲م, ۱۳۹۰ ۱۲:۵۵:

    به نظرم حتی مجری خوبی هم نیست. البته نظر شخصی منه!
    + دقیقا نمونه ی کوچیک احمدی نژاده!

  14. حدیثه می‌گه:

    salam,man dar hale hazer asab nadaram mishe ye post dar morede raftane hamed javadzade bezarid?deletoun miyad bezarid az barname bere

    مهدی صالح پور پاسخ داده در شهریور ۲۲م, ۱۳۹۰ ۱۲:۵۶:

    ما بیشتر از شما اعصابمون خورده! صحبت زیاده در این مورد!

  15. @شیا
    شیا جان من خیلی تبریک میگم بهت که البته دیره!ممنان از تبریکت!

  16. مهدیه گیلانی می‌گه:

    آقا مهدی تورو خدا یه کاری بکنین.آقا حامد اینجوری نره از نیمروز.
    اصن شما که دوستاشین بگید ما هم دیگه ادامه نمیدیم برنامه رو.
    بخدا تمومش کنین سنگین ترید تا اینکه گروه بپاشه و بقیه راهو لنگان لنگان برید.
    کنکوری جون تبریک زیاد.

    مهدی صالح پور پاسخ داده در شهریور ۲۲م, ۱۳۹۰ ۱۲:۵۷:

    تا آخر تابستون هستن اما…

  17. شاپرک می‌گه:

    فک میکنم یکی دیگه از مهمونا هم همین حالتو داشت… همون احمدی نژادیسم!

    اما این موضوع به حرفای آقای جواد زاده ربط داره؟
    «اتفاقا موضوع هفته آخر… نه یعنی هفته ی آینده ی نیمروز…»

    نیمروز بعد از آقای جوادزاده ارزش دیدن نداره!… اما من معتقدم ایشون بخاطر چیزایی که خودشون گفتن،‌نباید بمونن

    یاعلی

    مهدی صالح پور پاسخ داده در شهریور ۲۲م, ۱۳۹۰ ۱۲:۵۸:

    هفته ی آخر تیم آقای جوادزاده ست، شاید برنامه ادامه داشته باشه.

  18. ft می‌گه:

    اول که این متن و خوندم گفتم خدایا این شخص کیه و چه پدر کشتگی با جناب دخانچی داره,بعد که پروفایلتونو خوندم موضوع روشن شد.

    عجیبه که بهترین مجری حال حاضر تلوزیون تو رسته خودش رو دعوت میکنین بعد که خودتون گند میزنین و احساس سوختگی میکنین, مجری برنامه smsهای ضد اونو میخونه و عوامل که شما باشین تو یه پست طولانی خودتونو خالی میکنین. من از کسی دفاع نمیکنم اما تو متنتون انقدر غرض ورزی هست که آدم با اکراه نظر بذاره.
    اشکال از امثال شما نیست, اگه بالا دستی هاتون میفهمیدن که کل اعضا و کل برنامه های نیمروز تا الان به اندازه یکی از برنامه های گره واسه مردم ارزش نداره که الان شما انقدر بی رحمانه و غیر منصفانه بعنوان عاملی از برنامه نیمروز راجع به دو شخصیت اظهار نظر نمی کردین.این همه هزینه بیت المال حروم یه برنامه زنده تو بهترین تایم روز میشه
    که چند نفر بیسواد جمع شن چرت تحویل مردم بدن,چرا؟ چونکه خودشون آدمای کوچیکین و بقیه هم باید سایز اونا کوتوله بمونن.شما که انقد از صداقت و نقد دخانچی(که مشخصا در جهت ارتقای نیمروز بود) بهتون برخورده جای اینکه اونو بکوبونی سعی کن خودتو بزرگ کنی.
    آقای دخانچی انقدر محترم و مفید برای جامعه هستن که این سبک نوشته ها خللی در مسیرشون ایجاد نکنه.
    امیدوارم نقدپذیر باشین و نظر بنده رو سانسور نفرمایید.
    با تشکر,ممنون

    مهدی صالح پور پاسخ داده در شهریور ۲۲م, ۱۳۹۰ ۱۳:۰۰:

    نظری که هیچوقت سانسور نمیشه اما این نظر شماست. من بزرگی توی این آدم ندیدم.

  19. شاپرک می‌گه:

    با مهدیه هم موافقم
    شماها(تیم نیمروز) اگه واقعن رفیق آقا حامد هستین،‌همه تون برید… ما هم(نیمروزیا) به همه ثابت میکنیم نیمروز اگه خوب بوده بخاطر تیمش بوده و بعد از شما دیگه قیدشو میزنیم

    ماه عسل پارسال یه مثال کاملن واضحه… مردم اونقد شعور دارن که هوادارتون بمونن

    بعضیا باید بعضی چیزا رو بدونن(کنایه به بعضیا :دی)

    مهدی صالح پور پاسخ داده در شهریور ۲۲م, ۱۳۹۰ ۱۳:۰۰:

    قطعا ما بدون حامدجوادزاده نمیتونیم توی برنامه بمونیم… ولی دعا کنید.

  20. هانیه می‌گه:

    سلام خواستم فقط بگم خیلی باحالی خوشم میساد از آدمایی که دل و جرئت دارن من اگه جات بودم هیچ وقت یه همچین حرفایی رو توی وبلاگم نمیزدم در مورد کسی که یه روز پیش دیدمش هر چقدم آدم مزخرفی بوده من اینارو بهش نمی گفتم کلا خیلی ریلکسی معلومه دوست علی ضیایی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    مهدی صالح پور پاسخ داده در شهریور ۲۲م, ۱۳۹۰ ۱۳:۰۴:

    :))

  21. اقلیما می‌گه:

    سلام

    کاش نمیذاشتید بره….

    مهدی صالح پور پاسخ داده در شهریور ۲۲م, ۱۳۹۰ ۱۳:۰۲:

    دست ما نبود اما…

  22. رمیده می‌گه:

    موافقم ! کاملا یعنی صد در صد ! من علی ضیا رو از وقتی اومده رادیو جوان میشناسم یعنی وقتی گفت بهت نمیاد میخاستم اس ام اس بدم نه پس فقط به تو میاد جواب خیلی از سوال هارو هم نداد مثلا وقتی میپرسد تو نفس ات از جای بلند گرم میشه اصلا جواب خوبی نداد و به نظرم همچنان نفسش از جای گرم بلند میشه!
    و نیمروز !
    حامد جوادزاده تو رادیو جوان خودشو نشون داده و اینجا هم به همه ثابت میشه یواش یواش!

    مهدی صالح پور پاسخ داده در شهریور ۲۲م, ۱۳۹۰ ۱۳:۰۳:

    این هم از مشکلاتی ه که سر راه همه میاد.

  23. علیرضا می‌گه:

    سلام واقعا از یه نوسینده زدن یه همچین حرفهایی بعید حالا که مجری و کلا کل تیم تو برنامه اون روز گند زدن و حسابی کم اوردن میلاد را متهم میکنن به حسادت و غرور سرتون را عین کبک کردین زیر برف و اشکالات خودتون را نمیبینید به نظر من حسادت تو وجود شما و مجری و عوامل برنامه اس که این طور مغرضانه توی برنامه و وبلاگ هاتون علیه میلاد گارد گرفتین چون نمیتونید ادمهای بزرگ را بفهمید برنامه افتضاه بود سوالات احمقانه اخه یکم پیش خودتون فک نکردید که میلاد چه طور قراره به این سوالات توی یکی دو دقیقه جواب بده و سوالاتی را پرسیدین که میلاد خودش تو برنامه اش از مهموناش میپرسید اونم نه تو بیس دقیقه تو۲۶ قسمت یک ساعته مجری تون هم که حسابی گند زد میلاد یه چیز میگف بعد مجری میپرید وسط حرفش و قبل از اینکه بذاره کامل حرفش تموم شه یه سوال بی ربط میپرسید انگاری این مجری تو باغ نبود(اتفاقی که سر برنامه اقای طالب زاده هم افتاد ومجری مثل گیجا سوال میپرسید) اتفاقا همون موقع میلاد گفت گه طراحی سوالات مشکل داره شما اینقدر جلوش کم اوردید که برنامه را ده دقیقه زودتر جمعش کردید که بیش تر از این گندش در نیاد خیلی برام جالب بود اینکه میلاد را مستند ساز معرفی میکنید بعد میشینید راجع به گره حرف میزنید و یه سوال هم راجع به مستندهای ایشون نمیپرسید مگه اینجا گلخانه اس که میخواید راجع به گره حرف بزنید شما به اینکه میلاد به مجری میگه این طوری حرف نزن بهت نمیاد خرده میگیرد و اسمش را میذارید حسادت ولی به طرز حرف زدن مجریتون هیچ اعتراضی ندارید که با وقاحت و پرویی تمام به میلاد میگه کلی تحویلت گرفتیم که دعوتت کردیم این هم اسمش حسادت نیست که وقتی میبینه میلاد این همه طرفدار داره بهش میگه اصلا هم ادم معروفی نیستی یا روز بعد میاد تو برنامه و علیه میلاد حرف میزنه کدومش حسادته به نظرم این جبهه گیری اول از طرف مجری شروع شد نه میلاد اگه یه سری به نظرات مردم تو وبای مختلف بزنید میبینید به جز چندتا جوان خام که تا نک بینی اشون را بیشتر نمیبینن و دوس ندارن زحمت فک کردن به مسائل بزرگ را به خودشون بدن میگن میلاد بد بود ولی بقیه میلاد را تایید میکنن میلاد اصلا احتیاجی به اینکه شما تاییدش کنید یا دعوتش کنید تونیم روز را نداره و اصلا به مقایسه کردن خودش با مجری برنامه فکر هم نمیکنه چون اینقدر دغدغه های بزرگ داره که فرصت فک کردن به این مسائل کودکانه را نداره واقعا ازتون توقع نداشتم که اینقدر کودکانه به نقد میلاد بپردازید بعضی مثال هاتون را ادم فک میکنه یه بچه ده ساله داره میزنه دیدتون به میلاد اونقدر مغرضانه اس که دیر اومدنش را بهش خرده میگیرید مشکلی که برای هرکسی ممکن پیش بیاد ولی اینکه مهمون روز بعد برنامه تون اصلا ادم حسابتون نمیکنه و سر کارتون میزاره را نمی گید توروخدا اگه قراره به نقد کسی بپردازید یه خورده انصاف داشته باشید میگید میلاد جنبه نداره ولی مجری خودتون چی که روزی هزار دفعه میگه مکانیک خونده یکی ندونه میگه حتما اقا تگزاس امریکا مدرک گرفته که اینقدر پزش را میاد ولی میلاد این همه مدرک دانشگاهی اونم از کانادا داره ولی هیچ وقت نه تو گره حرفی ازشون زد نه تونیم روز یا مثلا مجری چهار تا کلمه انگلیسی بلده میخواد به رخ بکشه یا همه اش میخواد بگه که خوش تیپ یکی نیس بهش بگه دیگه دوره اینکه مردم واسه خوش تیپی مجری سر و دست بشکنن تموم شد الان مردم ما دنبال ادمهای با سواد تر و فهیم تر میگردن حالا خودتون قضاوت کنین که کی اعتماد به نفس کاذب داره کی بی جنبه اس میلاد برای همه ی ما نسل سومی ها عزیز و محترمه و با این حرفام علاقه امون بهش کم نمیشه یادم اقای یامین پور(مجری سابق برنامه دیروز امروز فردا) گفته بود کار کردن تو تلوزیون برای امثال میلاد خیلی سخته الان مفهوم حرفش را درک میکنم چون یه ادمای کوته فکری مثل شما که دو.س دارن همه مثل خودشون فک کنن و اجازه رشد و بزرگ شدن به دیگران را نمیدن دارن تو این رسانه فعالیت میکنن که غالبشون هم طرز تفکری مثل شما دارن ولی ما جوونای دغدغه مند انقلاب پشت ادم هایی مثل میلاد ایستادیم راستش من زیاد اهل کامنت گذاشتن نیستم ولی اینجا و قتی متنتون را خوندم دیدم میلاد خیلی مظلوم واقع شده و باید از طرف خودم وبه نمایندگی از طرف تموم هم نسلهای هم فکر خودم از میلاد دفاع کنم

    مهدی صالح پور پاسخ داده در شهریور ۲۴م, ۱۳۹۰ ۱۲:۰۵:

    چند تا نکته:
    ۱٫ اولا افتضاه نه و افتضاح! تو رو خدا قبل از صدور انقلاب املا تون رو درست کنید!
    ۲٫ من اولا از جانب برنامه صحبت نکردم و از طرف شخص خودم نقدی بر شخص میلاد دخانچی داشتم. حرفا و نقدهام هم نطر شخصی منه، نه برنامه.
    ۳٫ برنامه ساعتش و طولش عادی بود، ساعت ۱۱٫۴۵ شروع و ۱۲٫۳۵ تموم شد، مثل همیشه ۵۰ دقیقه! لطفا توهمات ذهنی تون رو اصلاح کنید!
    ۴٫ دفاع از میلاددخانچی طوری نباشه بخواهید به طرفدارهای برنامه توهین کنید، می بینیم شما رو که خام نیستید و بیشتر از نوک بینی تون رو دیدید!
    ۵٫ به به…. دفاع آقای یامین پور از میلاد دخانچی! الان متحول شدم!!!
    ۶٫ باشه… تو خوبی!

  24. فرنوش می‌گه:

    saaaalaaaaaaaaam migam in Mr.doxanchi chera enqad nachasb bod b estelah teflon bod!

    مهدی صالح پور پاسخ داده در شهریور ۲۴م, ۱۳۹۰ ۱۲:۰۵:

    خیلی بیشتر از این حرفا نچسب بود!

  25. فرنوش می‌گه:

    Mr.s pesare shoja shodiaaaaaaaaaa!

    مهدی صالح پور پاسخ داده در شهریور ۲۴م, ۱۳۹۰ ۱۲:۰۶:

    بودم! قبلا کشف م کرده بودن!

  26. علیرضا می‌گه:

    من الان یه طومار چیز نوشتم ولی اثری ازش نیس چرا

    مهدی صالح پور پاسخ داده در شهریور ۲۴م, ۱۳۹۰ ۱۲:۰۶:

    اولین کامنت هر کس توی این وب نیاز به تایید دارد.

  27. فرنوش می‌گه:

    b nazare man eshantiyone ahmadi nezhad bod.

  28. حدیثه می‌گه:

    agha mehdi ba javabayi ke be kamenthaye marbout be aghaye javadzade boud dadi bishtar delemoun ro khoun kardi,ma farda be barname sms mizanim ke agha hamed nare to ro khoda befrest rou lcd

    مهدی صالح پور پاسخ داده در شهریور ۲۴م, ۱۳۹۰ ۱۲:۰۷:

    فعلا صبر کنید! آینده روشن است…

  29. شیا می‌گه:

    کنکوری عزیز تبریکت تقریبا ۲-۳سال دیره.
    بازم ممنون عزیزم

  30. ...سحر... می‌گه:

    من هم موافقم اصلا نتونستم با هاش ارتباط بر قرار کنم اخه ادم این قدر …..

    مهدی صالح پور پاسخ داده در شهریور ۲۴م, ۱۳۹۰ ۱۲:۰۷:

    اینقدر نچسب!

  31. ...سحر... می‌گه:

    میگم واقعا اقای جوادزاده دارن می رن .؟
    نزارید اگه فکر می کنید کاری از دست ما بر می یاد بگید.

    مهدی صالح پور پاسخ داده در شهریور ۲۴م, ۱۳۹۰ ۱۲:۰۸:

    برای برنامه دعا کنید…

  32. فاطمه می‌گه:

    میلاد دخانچی رو نمیشناختم. یه برنامه گره هم بیشتر ندیدم؛چون مزخرف بود.
    با آوردنش به نیمروز با شخصیتش آشنا شدم!
    انروز هم کلافه بودم از برنامه خوب نیمروز ، چون هیچی به هیچی بود.چون در حد دخانچی نبود، سوالها چرند بود.
    فکر نمیکنید شما عوامل نیمروز یکم تند رفتید؟! خانم همتی هم همینا رو نوشتن.احتمالا بحث بعد از برنامه بوده که به وبلاگا منتقل شده!

    مهدی صالح پور پاسخ داده در شهریور ۲۴م, ۱۳۹۰ ۱۲:۰۸:

    باید بگم آقای دخانچی دوست حامدجوادزاده ست و نظرات این وب و وب های دیگه نظر شخصی افراده، نه کل برنامه.

  33. mb می‌گه:

    salaam, kheili heyfam omad ke nadidam in ghesmato, emkanesh hast ke linke in barnamaro baraye download begzarid, mamnon misham…….

    مهدی صالح پور پاسخ داده در شهریور ۲۴م, ۱۳۹۰ ۱۲:۰۹:

    توی گوگل سرچ کنید فکر کنم باشه! توی صفحه ی فیسبوک طرفداران آقای ضیا هم هست.

  34. مهدیه گیلانی می‌گه:

    مگه فرستادن اس ها رو ال سی دی کار هادی آقا نیس حدیثه جان؟
    درهر صورت ما اس میدیم به برنامه.
    نیمروز بی آقا حامد ربع روزم نیس.بخدا
    .این قضیه همون اوایل هم که حامد خان کربلا بودن مشهود بودش.
    اهمونجور که خودت گفتی ما فقط دعا میکنیم.
    راستی شما نمیتونی یه کوچولو توضیح بدی که از چی دلگیرن؟

    مهدی صالح پور پاسخ داده در شهریور ۲۴م, ۱۳۹۰ ۱۲:۱۰:

    بود! الان مسئولش من و خانم همتی هستیم.
    از بعضی نامردی هایی که در حقش شده و بعضی فشارهای بی مورد!
    صبر کنید… آینده روشن است.

  35. فاطمه می‌گه:

    تو رو خدا اینقدر برادر بی انصافی نکن /کاش بجای این همه انتقاد یک کم رو ی سوالاتون کار میکردید چون سوالاتون با توجه به وقت کمتون ببخشیدها خیلی بی محتوا بود و اصلا بهتر بود بحث رو با توجه به این مدت زمان کم وارد این نوع حواشی بچه گانه نمیکردید/و یک زاپاس برای مجریتون در نظر میگرفتید.آخه این آق سید زیاد تو باغ سبز سیاست نبود.

    به نظرم سوال های میلاد در جواب سوال های شما یک پرانتزیرو توی ذهن بیننده باز میکرد که این نوع مسائل و اندیشه ها تمامی ندارد وهمیشه طرحی را به دنبال میکشد.

    و اون روز مجریتون همش دنبال راهی برای اثبات خودش بود تابه قول معروف کم نیارورد.مطمئن باشید اگه جناب دخانچی به قول شما همچین موجودی باشد هیچوقت آقای طالب زاده در برنامه ازایشون دعوت نمیکردند.

    (ولی کلا چون میلاد یکم دیر اومده و طاقچه بالا براتون گذاشته شماها همتون سر جنگ افتادید!!!!!*)

    مهدی صالح پور پاسخ داده در شهریور ۲۴م, ۱۳۹۰ ۱۲:۱۳:

    من هیچ نقدی رو نسبت به سوال ها نمی پذیرم، چون فکر شده بود و سوال های خوبی بود. مشکل من توی نحوه جواب دادن بود، طوری که انگار جوابی براشون نداشت. (اینکه جواب این سوال ها ساعت ها ساعت وقت نیاز داره هم اصلا توجیه مناسبی نیست)
    + اصلا یک درصد هم دیر اومدن ایشون مسئله نیست! حاشیه ای نکنید بحث رو!

  36. 4D می‌گه:

    اوووووووووووووووووووووووووف خیلی تند بود.طرف سوخت .من اصلا فکر نمیکردم پشت اون فیافه همچین شخصیتی باشه.اه کاشکی برنامه رو میدیدم.
    ولی اینجوری که شما دربارش میگین اون اعتماد به نفسی که اون داره حالا حالاها جلوی این انتقادات کمر خم نمیکنه .تازه نفسه

    مهدی صالح پور پاسخ داده در شهریور ۲۴م, ۱۳۹۰ ۱۲:۱۳:

    بالاخره شاگرد مسلک احمدی نژادیسمه! کم نمیاره!

  37. فاطمه بیدی می‌گه:

    سلام
    از وبلاگ آقای جوادزاده اومدم اینجاروپست جدیدشون رو هم خوندم.نمی دونم باید چی بگم ولی فقط می تونم بگم متاسفم برای آدم های کوته نظری که نتونستن آقای جوادزاده رو تحمل کنن.
    من اگر جای ایشون بودم واقعا نمی دونم چه کار می کردم.فقط یه سوال دارم :چی شد که آقای جوادزاده دارن می رن ؟می خوام بدونم دلیلش سیاسی یا آدم های حسود؟

    مهدی صالح پور پاسخ داده در شهریور ۲۴م, ۱۳۹۰ ۱۲:۱۴:

    دلیلش یک درصد هم سیاسی نیست، یه سری مشکلات و فشارهای داخلی ه که…. دعا کنید، حل میشه.

  38. نجمه قاسمی می‌گه:

    سلام
    از وب آقای جواد زاده اومدم اینجا……فقط بگین چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    تورو خدا دیگه شما از زیر جواب دادن به سوالم شونه خالی نکنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    مهدی صالح پور پاسخ داده در شهریور ۲۴م, ۱۳۹۰ ۱۲:۱۴:

    صبر کنید…
    آینده روشن است.

  39. اول تشکر زیاد از دوستایی که تبریک گفتن. دوم اینکه کلاً برنامه رو تموم کنید!من نمیتونم تحمل کنم که نیمروز پخش بشه و من برم دانشگاه نتونم ببینمش!(گریه)
    +نمیدونم چرا همش فکر میکنم خوابم و الانه که یه نفر از خواب بیدارم کنه!!!
    +بفرما شیرینی قبولی!!!(=آ=آ=آ=آ=)کیکه روش شمع روشنه!!!

  40. باران سبحانی.جهرمی می‌گه:

    سلام.منم موافقم. بقیه اش توی وبلاگ عطیه هست!لطفا خودتون برید بخونید.!!!!!
    آب و هوای کانادا بدجوری آقا میلاد رو ……(بوووق!) کرده.و میلاد باید بره همون جا از انقلاب ایران دفاع کنه!

    مهدی صالح پور پاسخ داده در شهریور ۲۴م, ۱۳۹۰ ۱۲:۱۶:

    سلام :)

  41. باران سبحانی.جهرمی می‌گه:

    یادم رفت بگم!!!
    منم مثل”کنکوری رهاشده از بند کنکور” نمیتونم نیمروز رو ببینم.دوستای عزیز ۲آکنید که من بیام شهر خودم !!
    من که خونم واسه پزشکی ولی فقط ب خاطر بی رحمی طراح سوالای کنکور .رتبم زیاد خوب نشد(کسی که همیشه توی آزمونای گزینه ۲ رتبه اول بود!!!!)
    من دانشجوی پرستاری رو خیلی ۲آ کنید لطفا!!!!
    نمیدونم چرا اینجا این حرفارو زدم(شکلک با علامت تعجب)

    مهدی صالح پور پاسخ داده در شهریور ۲۴م, ۱۳۹۰ ۱۲:۱۶:

    بعله…

  42. باران می‌گه:

    سلام
    یه چیز میگم ومیرم……
    اگه قراره حامد جوادزاده بره کل گروه برید…..
    یا راضیش کنین بمونه.این درست نیس که کارگردان عوض شه…………

    مهدی صالح پور پاسخ داده در شهریور ۲۴م, ۱۳۹۰ ۱۲:۱۷:

    قطعا با رفتن ایشون کل اکیپ برنامه عوض خواهد شد.

  43. مارال می‌گه:

    سلام.منم با علیرضا موافقم.
    شما خیلی تند رفتید، انگار آقای ضیا و برنامه نیمروز بود که به دخانچی حسادت می کرد.
    کلا کم اورده بود.

    مهدی صالح پور پاسخ داده در شهریور ۲۴م, ۱۳۹۰ ۱۲:۱۷:

    این نظر شماست، بنده چنین اعتقادی ندارم.

  44. راد می‌گه:

    نکته جالب اینه مدعیان اخلاق بسیج میشن در وبلاگاشون پشت سر کسی حرف میزنند.مگه کسی قراره نظرش با خوندن پست شما عوض بشه!مردم رو انقدر سطحی فرض کردین؟نمیدونم اگه نقد(بیشتر به بغض شبیه) هم هست یکی به نیابت همه بگه.

    مهدی صالح پور پاسخ داده در شهریور ۲۴م, ۱۳۹۰ ۱۲:۱۸:

    هر کس نظر شخصی خودش رو میگه

  45. راد می‌گه:

    دیده شدن ملاک خوب بودن نیست.اخراجی ها را با هزار جور ترفند پرفروش ترین فیلم تاریخ سینمای ایران کردند اما واقعا فیلم خوبی بود؟حتی اگه یه برنامه فان و سرگرمی مخاطب بیشتری نسبت به برنامه ایی که راجع به سبک زندگی صحبت میکنه داشته باشد، چیزه عجیبی نیست.
    “حس اعتماد به نفس کاذب دخانچی و تصور غیرواقعی از خودش! “اگه دقت کنی این تو علی ضیا هم به وفور دیده میشه با همون تیکه کلامهای گفتن نداره یا اینکه جلوی هر مهمونی ادعاش میشه و فکر میکنه تو هر کاری استاده و همه چیز رو میفهمه.یا اینکه ما پکیج نیمروزیها میام فلان کار رو درست میکنیم.
    سئوالهایی که طرح شده بود بسیار غیر حرفه ایی بود و درست طرح نشده بود.اگه کسی بخواد درست جواب بده سئوالها خودش سئوال برانگیز بود و در یک برنامه ۲۵ دقیقه ایی که مجری وسط حرف مهمون میپره نمیشد تفهیم بشه.این از عدم شناخت دخانچی ناشی می شد.البته میشد یه جواب از سر باز کن داد اما این کار قبلا انجام شده و حالا مشکلاتی به بار آورده که گره داره واکاوی میکنه.سئوالها درباره گره بود! نه دخانچی به عنوان یک مستند ساز.گره برنامه ایی بود که در ۲۶ قسمت گفتگو کرد تا جنبه های مختلف سبک زندگی رو اول خوب بفهمه.حالا شما میخواین دوباره همون سئوالها را تکرار کنید.خب اگه بیننده ها منظورشون از دعوت دخانچی پرسیدن این سئوالها بود که میرفتند گره رو می دیدن.
    حتی اگه واقعا مجری فکر میکرد دخانچی سفسطه میکنه میتونست بگه نفهمیدم نه اینکه بره سئوال بعدی.مجری اگه کارش رو خوب بلد باشه نمیذاره کسی از جواب دادن فرار کنه.
    حرفت نقد نیست دقت کن: خالی از شخصیت،حسود، بی حنبه، پوپولیست و عوام گرا و… اینا غرض ورزیه
    خوبه که بفهمیم اگه برای یه برنامهتلویزیونی کار میکنیم دلیل درست و برحق بودن نمیشه.شما فکر کردین الگوی عقل و ادب هستید.یعنی هر کی در هر رسانه ایی کار میکنه یه آدم الگو و منتخب مردمه؟

    مهدی صالح پور پاسخ داده در شهریور ۲۴م, ۱۳۹۰ ۱۲:۲۰:

    مرسی از نظر کامل ت.
    فکر می کنم جوابت توی متن هست. دوباره بخون!
    + من نظرم رو میگم، دادعای درستی و حقانیت نمیکنم. فقط نظرم رو گفتم که شخصیت ایشون خالی از ادب بود، همین.

  46. قبلنا عاشق نیمروز بودم ولی الان....... می‌گه:

    آقا مهدی خییییییییییییییییلی بی انصافی

    مهدی صالح پور پاسخ داده در شهریور ۲۴م, ۱۳۹۰ ۱۲:۲۰:

    فقط نظرم رو گفتم. متاسفانه از جواب های حامیان ایشون هم قانع نشدم. ایرادی داره؟

  47. شیما می‌گه:

    سلام اقای صالح پور عزیز شما فکر نمیکنید نقد شما خیلی غیر منصفانس من از میلاد دخانچی وکارش در برنامه دفاع نمیکنم ولی رویکرد همیشگی مجری شما همیشه نسبت به مجریای معروف ومحبوب تر هیچ وقت خوب نبود اون از مسخره کردن احسان علیخانی وحرکت مسخره اش ودلقک بازی همیشگی اش واون از نحوه سلام وعلیک با میلاد وپریدن وسط حرف مهمون من میلاد دخانچی رو تایید نمیکنم ازش خوشم نمیاد ولی مجری شما هم نشون داد نمیتونه از پس کسی مثل میلاد که به قول شما سفسطه باز بربیاد یه کسی مثل فرزاد حسنی اگه بود از خجالتش در میومد برنامه اون روز رو علی ضیا واجرای ضعیفش خراب کرد حتی نمیتونست مهمون کنترل کنه مجری شما بهتر همون تقلید صدا کار کنه وادای خوانده ها رو دربیاره لب بزنه هی از خودش تو برنامه های مختلف تعریف کنه این اولین بار نیست که مجریتون از مهمون کم میاره تنها کاری که بلده اینه که شعربخونه بهتره به جای نقد میلاد دخانچی یه فکری به حال مجری لوس ودلقک برنامتون کنید

    مهدی صالح پور پاسخ داده در شهریور ۲۴م, ۱۳۹۰ ۱۲:۲۲:

    اشتباه نکنید، شوخی ضیا با علیخانی کاملا در رابطه دوستی شون بوده. سلام علیک کردن با میلاد رو هم… دوباره برنامه رو ببینید، که چطور آقای دخانچی به تندی برنامه رو شروع کردن. سبک برنامه در برابر ایشون و بقیه مهمون ها همین بوده. ضمن اینکه نقدهایی که به علی ضیا وارد هست هم سرجاشه.

  48. عهدشکن می‌گه:

    سلام چقدر ما قاضی داشتیم خودمون خبر نداشتیم؟؟؟
    برای خانم همتی هم گفتم برای همه تون کلا م ت ا س ف م

    مهدی صالح پور پاسخ داده در شهریور ۲۴م, ۱۳۹۰ ۱۲:۲۲:

    بنده هم متاسفم…

  49. صنم یغمایی می‌گه:

    سلام

    فکر می کنم شما میلاد دخانچی رو خوب نمی شناسید و حتی مخاطب ثابت گره نبودید… خوب نیست راجع به چیزی که نمی دونیم انقدر زود قضاوت کنیم

    مهدی صالح پور پاسخ داده در شهریور ۲۴م, ۱۳۹۰ ۱۲:۲۳:

    من هم در مورد گره صحبتی نکردم، در مورد کسی که یک ساعت از نزدیک دیدمش حرف زدم. همین!

  50. عاطفه می‌گه:

    سلام به همگی بعد از یه تاخیر طولانی…
    خیلی خوب نوشتی.نه تنها من حتی پدرم که برنامه اونروزو دید کلی ناراحت شد.
    احساس میکدم خییلی مغروره.چقد بد به علی آقا توهین کد.
    کلن آدم جالبی نبود.
    یه سؤال قضیه آقا حامد چیه؟چی شده؟میخواد بره؟چرا؟

    مهدی صالح پور پاسخ داده در شهریور ۲۴م, ۱۳۹۰ ۱۲:۲۳:

    تقریبا! دلیل: صبر کنید.

  51. matin می‌گه:

    سلام
    یه سوال آقای جواد زاده تو نیمروز این چند روز نیومدن .
    چرا اسامونو نزدیدین رو ال سی دی

    مهدی صالح پور پاسخ داده در شهریور ۲۴م, ۱۳۹۰ ۱۲:۲۴:

    توی برنامه هستن هنوز.
    + اس ام اس های روز چهارشنبه خاص بود.

  52. باران سبحانی.جهرمی می‌گه:

    بدون آقای جوادزاده نیمروز هیچه!!!

    مهدی صالح پور پاسخ داده در شهریور ۲۴م, ۱۳۹۰ ۱۲:۲۴:

    اوهوم

  53. زهرا24 می‌گه:

    اقای صالح پور نازنین سلام همیشه احساس خوبی پیدا میکنم وقتی با همنام امام عصرم حرف میزنم حس اینکه طرفم قدر اسمشو میدونه وبرای شنیدن یا خوندن حرفام صبوره من عاشق نیمروزم وبهت خسته نباشید میگم از گره هم خوشم نمیومد اما گمان نمیکنی برای به نقد کشیدن یک انسان مسلمان هزار ویک انگ بهش زدی هیچ خیلی چیزارو زیر سوال بردی من یک دنیا ارزش برات قائلم نه برای اینکه نیمروزی هستی نه برای اینکه به تمسخر رهبرم صفحه میزنی فقط وفقط برای اینکه انسانی ودر درجه دوم مسلمان طرز تفکرت به دلم نمینشیند اما هرگز به تو توهین نمیکنم این تفاوت مسامان واقعی با مردم دنیاست من هیچ حسی به میلاد ندارم هیچ شیفته سید علی ضیام اما دلیل نمیشود به هر قیمتی . کاش زمانیکه میخواهی با کنایه هایت رییس جمهور ۲۴میلیون ادم را به باد اهانت بگیری من وامثال من واحساس وشعورمان را در نظر میگرفتی هرچند با دیدگاهت مخالف باشیم سعی کن تو این اخلاق اصلاح طلبی را نداشته باشی بدون توهین راحتتر میشه حرف زد داداش خوبم مراقب خوبی هات باش

    مهدی صالح پور پاسخ داده در شهریور ۲۴م, ۱۳۹۰ ۱۲:۲۵:

    سلام…
    من توهینی نکردم، نقد م رو نوشتم و حق خودم می دونم توی وبلاگم نظرات شخصی م رو منتقل کنم.

  54. رویا می‌گه:

    سلام
    چه مشکلی پیش اومده آقای جوادزاده می خوان برن ؟

    مهدی صالح پور پاسخ داده در شهریور ۲۴م, ۱۳۹۰ ۱۲:۲۶:

    بله…

  55. هرچی می‌گه:

    دعا کنید خدا به شما کمی جنبه نقد و به چالش کشیده شدن بده!
    مهمون دعوت می کنید بعدش این جوری راجع بهش حرف می زنید!! مثل پسربچه ها! “حسودی کرده بهمون”!!!
    آره آره باشه
    حسودی کرده بهتون!!
    مامان دعواش می کنه، پسر بد!!
    دیگه حسودی نمی کنه!!!

  56. مریم می‌گه:

    سلاااااااااام
    چقد جام خالی بوداااااا ..نه؟؟!!!مسافرت بودم و برنامه هاتونو واسم ضبط کردن
    برنامه یکشنبه هم دیدم…..کاملا با حرفات موافقم!
    این حسادتش به مجری معلوم بود که هیچی اصلا با اون قیافه و طرز صحبت کردنش اصلا معلوم نبود خارج رفته س کوتاه تر میگم اصلا کلاس خارج رفته ها رو نداشت….
    علی ضیا هم معلوم بود داره تحملش میکنه(من که اگه جا اون بودم رو آنتن جلو مردم خیلی خفن ضایعش میکردم)…خیلی تحمل علی ضیا بالا بود
    آخر برنامه هم چه با اعتماد به نفس گفت من برمیگردم
    کلا خیلی آدم مزخرفی بود
    یا علی…

    مهدی صالح پور پاسخ داده در شهریور ۲۴م, ۱۳۹۰ ۱۲:۲۷:

    آره. واقعا رعایت حرمت مهمون بودنش رو کرد.

  57. sahar می‌گه:

    به عنوان یه بیننده بی طرف میگم.دخانچی اولش گفت تو یه وبلاگ زده بود میلاد دخانچی میاد بخاطر شما بینندگان عزیز.این حس منفیو بهش داده بود که اگه بیننده ها نبودند دخانچی رو هیچی حساب نمیکردیم.از اون طرف شما هم گره رو ندیده بودید تا متوجه شخصیت جدی دخانچی باشید و علی ضیا سعی کرد طبق روال معمول حرف بزنه.اینا همش بخاطر سو تفاهم بین دو تیپ آدمه.

    مهدی صالح پور پاسخ داده در شهریور ۲۴م, ۱۳۹۰ ۱۲:۲۷:

    اوهوم!

  58. مریم می‌گه:

    چی شده مگه؟؟؟؟چرا آقا حامد میخواد بره؟؟؟آینده روشنه؟؟؟یعنی چی؟؟!!!
    ترخدا بگو چی شده؟؟؟کدوم بی انصافی در حقتون بی انصافی کرده؟؟؟
    یعنی همتون میرین؟؟؟{هادی خرسند ،امین آذری،مجتبی آذری،نرگس فتحی،عطیه همتی،تو”مهدی صالح پور” ، علی ضیا و حتی حسین زاهدی؟؟}
    موقتی میرین یا واسه همیشه؟؟؟
    یعنی هیچ راهی واسه موندنتون نیست؟؟؟زنگ زدن به روابط عمومی یا …
    یه راه حلی بده مهدی..
    بخدا اصلن من اهل تلویزیون نبودم و از تلویزیون خوشم نمیومد و نمیاد ولی فقط به خاطر شما نیمروزیا تلویزیونو میدیدم

    مهدی صالح پور پاسخ داده در شهریور ۲۴م, ۱۳۹۰ ۲۳:۵۶:

    همه میریم غیر از آقای ضیا و آقای زاهدی!
    آینده روشنه..

  59. ساناز می‌گه:

    هر لحظه من منتظر بودم به سبک اقای…بگه :بگم بگم بگگگگگگگگگگگم.
    ( در ضمن ما بر خلاف آنچه که مهمان های خارج نشین صدا وسیما اعلام میکنن وهی میگن خارج بد!!! دوستان وآشنایان ما که رفتن میگن خیلی هم خوبه مخصوصا کانادا .)

    مهدی صالح پور پاسخ داده در شهریور ۲۴م, ۱۳۹۰ ۲۳:۵۷:

    بعله

  60. صبور می‌گه:

    سلام اقای صالح پور.
    بدون مقدمه میگم من یه داستان نوشتم که تقریبا اولین نوشته داستانیمه.عاشق نویسندگیم.امیدوارم ایندم روشن باشه!!!!!!!!!!!
    ازتون میخوام بیاید وبه عنوان نویسنده راجع به داستانم نظر بدید.بی صبرانه منتظرم…

    مهدی صالح پور پاسخ داده در شهریور ۲۴م, ۱۳۹۰ ۲۳:۵۷:

    چشم! در اولین فرصت

  61. حدیثه می‌گه:

    agha mehdi yani chi ayande roshane?to ro khoda ye khorde vazeh tar begin ma haminjouri rou hava moundim belakhare agha hamed chi kar mikhad kone

    مهدی صالح پور پاسخ داده در شهریور ۲۴م, ۱۳۹۰ ۲۳:۵۸:

    ایشون و تیم شون (ینی ما) رفتیم؛ شاید نیمروز بهتر بشه!

  62. سلام آقا مهدی.ما یه وب زدیم برای جناب ضیا و نیمروز..ما برای هر برنامتون همون روز یه نقد مینویسیم و البته تعریف و تمجید هم میکنیم هم از برنامه و هم از جناب ضیا..وب ما یه کمی متفاوته.سر بزنید پشیمون نمیشید فکر کنیم….متظرتونیما.چون نظرتون خیلی برامون مهمه…

    مهدی صالح پور پاسخ داده در شهریور ۲۴م, ۱۳۹۰ ۲۳:۵۸:

    حتما!

  63. فاطمه می‌گه:

    خوشم اومد! با اینکه حرفاتو قبول نداشتم، اما با این همه نظر هنوز حرفتو عوض نکردی!

    مهدی صالح پور پاسخ داده در شهریور ۲۴م, ۱۳۹۰ ۲۳:۵۸:

    :)

  64. علیرضا می‌گه:

    از یه ادمی مثل تو که رهبر و رئسی جمهور کشورش را این طور به سخره میکشه توقع بیش از این نمیره حالا که مطالب وبلاگت را خوندم بهت حق میدم که از میلاد این طور بدگویی کنی و به قول خودت نچسب باشه میلاد احتیاجی به تایید تو و امثال تو نداره مهم اینکه ادمهای بزرگی اون را دوس دارن و طرفدارشن مثل اقای طالب زاده و حاج اقا پناهیان یا همین اقای دکتر یامین پور عزیز و دوس داشتنی خودمون البته فک نکنم تو با این تفکر بچگانه ات از اینا خوشت بیاد جواب یی هم که به کامنت ها میدی ناشی از روحیه ی دیکتاتوریت یه جورایی میخوای هر طور که شده نظرت را به دیگرا ن تحمیل کنی تو بجای اینکه بیای و یه هفته تو برنامه ات راجع به نقد پذیری حرف بزنی اولاباید بری مفهم انتقاد و نقد را یادبگیری (چون چیزی که تو نوشتی اسمش غرض نه نفد)دوما روحیه ی نقد پذیری خودت را ببری بالا که به این تندی جواب کامنتا را ندی بازم میگم ما عاشق میلادو هر چی جوون مثل اون هستیم تا خار شه بره تو چشم تو و امثال توراستی تو نمیخواد به فکر این باشی که ما چه طوری انقلابمون را صادر میکنیم میلاد دوووووووووووووووووسسسسسسسسسسسسسسسستتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت داریم

    مهدی صالح پور پاسخ داده در شهریور ۲۴م, ۱۳۹۰ ۲۳:۵۹:

    بعله! شما خوبید و امثالهم!

  65. مونا می‌گه:

    پسره زشت حسود! موی کثیف روی سیاه ناخن دراز واه واه واه !
    اصلا کی میشناس این متحجر عقب مونده رو. مامانشم اینو نمیشناسه.
    مزدور اجنبی! باید مرتد اعلامش کنیم
    احمدی نژاد، هیتلر، دیکتاتور!
    میگم فامیلیشم دخانچی بودا به دخانیات ربط داره ها!
    مختصر مفیدش میشه خبیث ها: میلاد دخانچی عالی ها:علی ضیا
    کوتاه بپوش بابا. دو تا نفس عمیق بکش.

    مهدی صالح پور پاسخ داده در شهریور ۲۴م, ۱۳۹۰ ۲۳:۵۹:

    الان شما دقیقا با کی کار داشتی؟

  66. ستاره می‌گه:

    اهای خانم ها و اقایان کوته فکر اقای مهدی صالح پور در وبلاگ شخصی خودش فقط و فقط نظر شخصی خودش رو گقت .به نظر من اقای صالح پور هم مثل ماست چطور ما میتونیم درباره رئیس جمهورمون بد بگیم یا هرکیه دیگه اشکال نداره ……….این ادمای هم که در تی وی فعالیت دارند یکی هستند از ما از بین ما نه پایین تر نه بالا تر یکم فکر کنید بعد نظر بدید مطمئنم اگه این مطلب جایی به جز اینجا بود همه تاییدش میکردن ولی چون یکی نوشته که در برنامه تلویزیون فعالیت داره همه بر ضدش هستند …………..اقای صالح پور کاملا با شما موافق هستم

    مهدی صالح پور پاسخ داده در شهریور ۲۵م, ۱۳۹۰ ۰۰:۰۰:

    :) چه عجب یکی از ما حمایت کرد!

  67. فرانک می‌گه:

    خواستم قانعت کنم که درمورد میلاد اشتباه میکنی اما دیدم بالای وبلاگت زدی توهمات فانتزی!!!با توهماتت خوش باش!!!توهم بزن که یه مستندساز حرفه ای محبوب تحصیلکرده ازکانادا باچندتامدرک بایه برنامه تاثیرگذار عمیق پرببیننده به شماها دانشگاه آزادیاو پیام نوریای دانغوزآباد بایه برنامه تخم مرغی حسودی میکنه!!!بزن!توهم چیزخوبیه!!!البته توهمات تواسیدیه نه فانتزی!

    مهدی صالح پور پاسخ داده در شهریور ۲۵م, ۱۳۹۰ ۰۰:۱۷:

    باشه! شما جمیعا خوبید! :))

  68. فرانک می‌گه:

    دیگه اینو نگی چی بگی متوهم اسیدییییی؟؟؟؟؟

    مهدی صالح پور پاسخ داده در شهریور ۲۶م, ۱۳۹۰ ۱۴:۳۸:

    متوهم اسیدی ینی چی اونوخت؟

  69. رستا می‌گه:

    زرد که هستین.با اون بازارگرمی که برید سایت persianorarabiangulf بترکونید.رای بدید به خلیج فارس.نتایج رو هم درست اعلام نکردید تا مردم فکر کنن نیمروز خیلی بیننده داره.کسیم دیگه صداشو در نیاورد.عوام فریبی کردین.اصلا مردم برن رای بدن،چه اتفاقی قرار بود بیفته.این سایت چند ماه بود که این نظر سنجی رو داشت.
    این حرفارم زدی بازدیدت بره بالا مردم بیان نظر بدن.وگرنه این همه نظر رو به خواب هم نمی دیدی.زردی دیگه با تحریف و شایعه خوتو بالا میکشی.یه بار دیگه برنامه رو ببینی بد نیس.اول میلاد به علی سلام کرد و دست داد.علی جونم صداش نکرد.بد گاف دادی.معلوم نیست کی راتون داده بیاید برنامه بسازین

    مهدی صالح پور پاسخ داده در شهریور ۲۶م, ۱۳۹۰ ۱۴:۳۹:

    خسته نشدید از این بحث؟

  70. س.آنت می‌گه:

    مهدی خوبه اینجا محیط مجازیه و از این حرفا وگرنه باید لباس رزم می پوشیدی و سلاح به دست میگرفتی با این هجمه انتقاد!خدا صبرتان دهاد….
    جدا از اینکه حرفای این جماعت درسته یا غلط دارم می فکرم آخه ارزششو داره واقعن؟!!! میلاد دخانچی واسشون زندگی میشه یا علی ضیا…ولی الان حال میده یه پست نامربوط به نیمروز بذاری ببینی چند نفر پستتو میخونن و “دقیقا” راجع بش نظر میدن و حرفای بی ربط نمی گن!بنظرم انگشت شمارن.نه؟

    مهدی صالح پور پاسخ داده در شهریور ۲۶م, ۱۳۹۰ ۱۴:۵۴:

    طبیعی ه که خیلی ها که با سرچ میلاددخانچی وارد وب شدن در مورد اون نظر بدن.

  71. عهدشکن می‌گه:

    سلام جناب بگم که با این قضاوت هاتون دارین اشتباه می کنین مخصوصا که سیاسیش هم کردین
    شیطونه میگه بیام هکتون کنم دل به نشاط شین
    اگه جواب می خواین که قانع بشین سوال کنین بگم بهتون در ضمن جایی از دوستان غلط دیکته گرفته بودید واقعا براتون متاسفم که محتوا رو ول می کنین می چسبین به حواشی در ضمن دیگه تمومش کنین به نفعتونه و در مورد دیگران حرف در نیارین
    و اگه مسئله ای بعد از برنامه بوده بگین که ما هم بدونیم … منتظر جوابم

    مهدی صالح پور پاسخ داده در شهریور ۲۹م, ۱۳۹۰ ۱۲:۴۸:

    دست به هک تون هم خوبه ها! کاملا هم روش منطقی ایه!
    + بی خیال!

  72. عهدشکن می‌گه:

    مونا خانم هم که انگار اساسا مشکل دارن ماشاالله جواب بدین وتمومش کنین دیگه

    مهدی صالح پور پاسخ داده در شهریور ۲۹م, ۱۳۹۰ ۱۲:۴۸:

    به چی جواب بدم؟ حوصله بحث ندارم به خدا!

  73. علیرضا می‌گه:

    اره واقعا اگه بعد برنامه چیزی بینتون پیش اومده که شما هارا این طور اشفته کرده بگید که ماهم بدونیم

    مهدی صالح پور پاسخ داده در شهریور ۲۹م, ۱۳۹۰ ۱۲:۴۹:

    چرا جو میدید؟ من فقط نطر شخصی خودم در مورد شخص ایشون رو نوشتم. بی خیال!

  74. محمدعلی می‌گه:

    @مهدی صالح پور
    اتفاقا این علی ضیاء بود که به دخانچی حسادت داشت وقتی به دخانچی گفت (عین حرفش رو مینویسم):پیام دادند دعوتت کنیم.یه نفر نبوده ها!” اصلا هیشکی می شناستت؟ ”
    ضیاء با این حرفش(اصلا هیشکی می شناستت) داشت عملا به مهمون برنامه توهین میکرد!
    در ضمن باید بگم که شما دخانچی رو یک ساعت دیدیش , من الان یک ساله که میشناسمش.اصلا این حرفایی که در موردش تو وبت گذاشتی درست نیست و کاملا برخلاف حرفات میلاد دخانچی خیلی بچه خاکییه و مغرور هم نیست
    سطح میلاد دخانچی از سطح برنامتون بالا تر بود و شاید به خاطر همین این حواشی و … اتفاق افتاد.

  75. شما؟ می‌گه:

    سلام شما با یه ساعت دیدن آدما متوجه میشی چه جور شخصیتی دارن؟ بابا باهوش!!!!!!!!!!!!………… شما به جای نقد کردن بیشتر نق زدی جناب…همین مشکل در مورد آقای طالب زاده هم بود نه؟ واقعن که…

    مهدی صالح پور پاسخ داده در شهریور ۲۹م, ۱۳۹۰ ۱۲:۵۸:

    چرا اینقدر تمایل دارید ایشون رو با آریالای طالب زاده مقایسه کنید؟ من اصلا نمیتونم این دو شخصیت رو مقایسه کنم و کنار هم بذارم.

  76. یه نیمروزی(فاطمه) می‌گه:

    سلام

    واقعا چی می گفت این پسره؟
    از نظر من حتی اگه و اگه واگه , خیلی و خیلی و خیلی بیشتر از آقای ضیا کتاب خونده باشه و تعلم و از این جور حرفا…

    خیلی خیلی شخصیت اخلاقی ضعیفی داشت و سطح پایییییییییین!!!
    کسی که نتونه با یه آدم هم سن و سالش درست حرف بزنه می خواد به داد ایران و جهان و …. برسه؟؟؟؟
    حالا فرض کنین داره با مجری یه برنامه محبوب از ظر کلی مخاطب حرف میزنه!
    یه همچین آدمی اول باید به داد خودش برسه
    خیلی بی ادب بود!یکی باید ایشون رو توجیه کنه که اگه علامه دهر هم که باشی وقتی ادب نداری یعنی هیچی نیستی!!! هی ی ی ی ی ی ی چ!

    مهدی صالح پور پاسخ داده در شهریور ۲۹م, ۱۳۹۰ ۱۳:۰۰:

    بعله…. مرسی

  77. تبسم می‌گه:

    @مهدی صالح پور
    بابا ایول خیلی رومخت فشار اوردی چشات ضعیف شده حتما هویج بخور
    بعدشم آقامیلاد به نظر شما احتیاجی نداره همین که از نظر ما بزرگه براش کافیه
    بابا نمیتونین برین کانادا چرا این تفلی رو نقدش می کنید
    ولی خوب واردین همچین که ضایتون کردو من حال کردم فوری دسته جمعی بر علیهش شعار دادین.آقامهدی اینا رو که می بینی آینقدر از نوشتت تعریف کردن طرفدارای نیم متری علی ضیا هستن که همه چیز علی ضیا از نظرشون خوبه منم یکی از اونام ولی در این مورد ازش دفاع نمی کنم.به نظر من اون یه ذره تندیه آقا میلاد حق علی ضیا بود،به خاطر حرفای اول برنامش!

  78. ..... می‌گه:

    میبینی مرام و معرفت میلاد را هرچی شما اینجا بهش بد و بیراه گفتید ولی اون نه تنها جوابتون را نداد بلکه توی وبش از علی هم تعریف کرده و اون را مجری دوسداشتنی خطاب کرده حالا معلوم میشه که کی حسوده(یکم یاد گیر این مرام و مردونگی را)

    مهدی صالح پور پاسخ داده در مهر ۶م, ۱۳۹۰ ۲۲:۲۶:

    ای خدااااااااااااااااااا

  79. مهتاب می‌گه:

    سلام
    ببخشید شما تا حالا مقاله های آقای دخانچی رو خوندی یا یه قسمت گره رو دیدی که در موردش حرف میزنی لیاقت بعضی ها در حد چرند های علی ضیاست و متاسفانه ما ایرانی ها طاقت شنیدن حرف درست و علمی نداریم
    ببخشید صریح بود ولی میلاد یه افتخاره

    مهدی صالح پور پاسخ داده در مهر ۸م, ۱۳۹۰ ۱۴:۰۷:

    باشه! میلاد خوبه!

  80. من می‌گه:

    کمی بی انصافیه درمورد اون اینطور به نتیجه رسیدن…
    مشکل جای دیکه بود! از برنامه ای بود که مهمانی داشت که باید از اون توی برنامه های تخصصی دعوت میشد نه توی نیمروزی که فقط جنبه ی فان داره با مجری ای که اینکاره نیس
    و این توی ذوق زد…
    میلاد رو باید توی مثلا بارک ملت دید نه نیمروز با شهیدیفر نه علی ضیا…. اونجاست که کل میکنه درست مثل برنامه راز .

  81. مهدیس می‌گه:

    سلام
    یه حرف درست و حسابی اصلا برنامه نیمروز چی هست که حالا شما نقدش میکنید
    هم ما وهم شما وقت گرانبهامونو میذاریم برای خوندن نقد نیمروز!!!!!!!!
    طرفداری نمیکنم درسته بعضی رفتارا ی دخانچی خوب نبود در عوضش رفتارای ضیا هم خوب نبود……
    برنامه نیمروز در حد حرفای دخانچی و برنامه گره نبود.
    در ضمن اقای نویسنده به نظر محترم اصلا جوابایی که به کامنتا میدید درست و منطقی نیست
    فکر میکنم شما بیشتر به دخانچی حسادت میکنید.نقد منصفانه ؟؟؟؟!!!!!

دیدگاه خود را به ما بگویید.